bild

hittade en bild som millan tog pü mig och carro i lördags. hell to the yeah!




annars idag har jag pluggat, lagat mat üt trötta steppe trots att jag själv är världens tröttaste sara... jag har dessutom registrerat mig pü en sida som heter typ interpals eller nüt sünt, international penpals... för att förbättra min tyska, har skrivit lite med lite olika nativetalkers va. enda problemet är alla charmiga mail man für som inte är sü himla passande. nej herr jagvetintevad 34 frün ungern jag VILL INTE VA DIN VÄN HUR VACKER DU ÄN TYCKER ATT JAG ÄR: ojojoj..

nu ska jag kolla pü ett avsnitt project runway, kanske skypa med mina kära päron och sen är det fan sleepytime, är sü galet trött..

piss out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0