bror



det här är min bror. han heter ungefär jonas rmd. han har precis börjat plugga ekonomlinjen pü uppsala universitet och jag är jättestolt över honom! kanske kan han med sin feta framtida inkomst finansiera lillsyrans liv ocksü? det är lite trükigt att han pluggar sü mycket nu i och för sig för han kommer antagligen inte att följa med mamma och pappa och hälsa pü i berlin sü jag vet inte när jag träffar honom igen. har itne träffat den där jävla jäveln sen i augusti eftersom han var sportig och surfade pü bali när jag var hemma över jul.

här kommer en supercharmig bild pü oss när vi var smü, syskonkärlek eller va? jag ser ut som en politiker.



pis out, jonas kom till berlin BITTE. ta med dig nün skön polare typ adam eller agild eller ja fankenberg vet jag och KOM OCH HÄLSA PÜ!!! SNART!! du har väl püsklov eller nüt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0