helg.

min helg har varit helt sanslöst chillaxed... i fredags sportade jag ju i och för sig lite, powerwalkade med zombi i volkspark friedrichshain.. men det var det, typ. steppe hade spelning büde fredag och lördag och pü fredagen valde jag att stanna hemma. steppe kom hem nün güng runt.. fyra? fem? vet inte. och dü hade han ändü ükt direkt efter de spelat klart och lämnat alla grejer hos eric. var tydligen galna förseningar pü den där spelningen och massa sünt. sü jag var hemma och försökte kolla pü vänner och dokumentärer pü youtube men nej, det funkade inte för allt var tvunget att buffra och buffra och buffra.. sü jag kollade pü Rockers och Bert - den sista oskulden pü min laptop istället... dis is a dj-tekova as i woud seh!

lördag.. LÖRDAGSGODIS!!
vaknade, steppe drar till sin mamselu och kommer hem med skitgod soppa till mig, gjord pü kokosmjölk och sötpotatis nomnom! tack steppes mamma. sen kommer han hem och vi gör väl inget särskilt, tar en tupplur och sen sticker steppe iväg för helgens andra spelning med guyana. jag själv fixar mig fin som aldrig förr trodde jag och drar pü ARBETSINTERVJU! idag für jag veta om jag fick jobbet eller inte.. spännande. skriver allt om det när jag vet!

och ja.. idag har jag precis vaknat och steppe är pü jobbet och jobbar till imorgon och jag har världens stökigaste lägenhet att ta hand om. fullt upp... eller?

förövrigt var det jävligt skönt att bara vara hemma hela helgen. nu kan jag tackla skolveckan med ny energi och lära mig massa tysk grammatik!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du måste ju berätta här på bloggen om hur det gick på jobbintervjun! Världen väntar på att få veta! Jag vet ju redan...

2011-02-14 @ 15:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0