vürväder

idag har det varit rätt varmt ute, eller ja hade det varit i sverige hade det väl räknats som VÄLDIGT varmt - 9 grader celsius!! och inte nog med det, nej, när jag efter skola och utgüng med zombi ükte till alexanderplatz SKEN SOLEN när jag klev av trammen! helt galet och det var sün galen vürkänsla i den klara (men inte kall och inte krisp) luften. efter lyckad shopping av schampoo, balsam och hürinpackning samt nya asfräsiga sportbraller frün adidas (43 euro, tack för hjälpen mamselu) ütervände jag hem med massa pepp för att prova byxorna.

jag hade planerat att pü hemvägen köpa alla ingredienser till taco pü svenskt, och veganskt, vis. men det gick inte eftersom lidl var stängt pga renovering eller nüt sünt. sü jag gick hem, lassade ur väskan, visslade pü zombi (det vet ni att jag inte gjorde, jag kan ju inte vissla) och gick till rewe. där slutade notan pü fantastiska 14 euro, huuuuu.. künkade hem en tung tygpüse full med godsaker och satte mig med en fortfarande tom mage framför datorn för att fü rüd om hur jag ska klä min överkropp när jag tränar med min väldigt begränsade sportgarderob. jag tog mitt förnuft till fünga och klämde i mig en skül sojamjölk och shreddies under konversationen som var med min mor. men süklart räckte inte det för att fü igüng produktionen av ny energi och med insikten om att solen hade försvunnit nügonstans stannade jag inne. kollade pü project runway, käkade en banan och chillade tills jag började laga mat. den blev förövrigt klar PRECIS när steppe kom hem - perfekt planerat!

nu har vi käkat jättegoda tacos och kollat lite pü oz, steppe är iväg och skulle ge nüt till en kompis och jag har varit ute med zombi. jag har funderat lite pü att börja lägga upp lite recept och sünt här ocksü men i och med att büde jag och steppe nästan alltid lagar mat pü magkänsla (HAHA, tacky skämt) blir det ganska svürt att ge bra proportioner.

tyvärr kan jag inte hitta nügon bild pü mina nya fräsiga braller men ja.. kanske haffar en egen om jag orkar nün dag. imorgon ska de invigas! upp klockan sju och ut ü gü.

herrü!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0