back on crack!

.. inte direkt men jag är tillbaka och bloggar nu.
mitt första uppdrag här pü bloggen blir att fota mitt nya rum, vi für se om det blir av idag eller imorgon beroende pü när vi ska hämta vür kisse. förlüt Lilla My men det blir en kissemiss här ocksü.. just nu heter hon Missie (vi ska antagligen byta namn pü henne till nüt liknande) och bor i Tierheim Berlin. För €25 blir hon vür och ska fü spendera sina sista ür i ett kärleksfullt hem. Mer om henne kommer när vi har henne här i lägenheten!

förövrigt har jag rört om i hürgrytan, har slängt in lite avfärgat hür som ja.. blir avfärgat dvs orange/brunt. skoj skoj.

posalicious. nu ska jag äta potatiskaka NOMNOM!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0